مشاوره بازاریابی مقدماتی
تاکنون هیچ قهرمان ورزشی بدون مربی قهرمان نشده است.
شرکتها برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیاز به مشاور دارند.
برای پیشگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر انتخاب مشاور نامناسب به شرکت شما وارد شود. به سوالها و جوابهای زیر توجه فرمایید.لطفا قبل از اینکه جوابها را ببینید ابتدا کمی در مورد جوابها فکر کنید سپس جوابها را ملاحظه فرمایید.
مشاور بازاریابی خوب و با صلاحیت چه کسی است ؟
مشاور بازاریابی در ایران با مشاور بازار یابی در کشورهای توسعه یافته چه فرقی دارد ؟
مشاور بازاریابی با مدرس بازاریابی ، استاد بازاریابی با سخنران بازاریابی چه تفاوتی دارد ؟
فرق بازاریابی با فروش چیست ؟
بازاریابی چیست ؟
تعریف بازاریابی
مشاوربازاریابی با مدرس
مشاوره بازاریابی مقدماتی
در این سطح مشاوره، مدیران شرکت با حضور در دفتر والا تدبیر، طی 4 الی 6 جلسه به مدت 16 الی 24 ساعت مشکلات یا برنامه های خود را با مشاور بازاریابی مطرح می نمایند و پس از توضیحات کامل، مشاور سوالاتی را مطرح می نماید و با توجه به پاسخ های مدیران، راهنمایی های لازم صورت می گیرد. بدیهی است این سطح از مشاوره جهت حل مسائل و مشکلات جاری و اجرای برنامه های کوتاه مدت بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات و توزیع مفید است ودر این سطح مشاور بازاریابی راهنمایی لازم را ارائه می کند و نظارت مستقیمی بر اجرای برنامه ها ندارد.