تاکنون هیچ قهرمان ورزشی بدون مربی قهرمان نشده است.
شرکتها برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیاز به مشاور دارند.
برای پیشگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر انتخاب مشاور نامناسب به شرکت شما وارد شود. به سوالها و جوابهای زیر توجه فرمایید.لطفا قبل از اینکه جوابها را ببینید ابتدا کمی در مورد جوابها فکر کنید سپس جوابها را ملاحظه فرمایید.
مشاور بازاریابی خوب و با صلاحیت چه کسی است ؟
مشاور بازاریابی در ایران با مشاور بازار یابی در کشورهای توسعه یافته چه فرقی دارد ؟
مشاور بازاریابی با مدرس بازاریابی ، استاد بازاریابی با سخنران بازاریابی چه تفاوتی دارد ؟
فرق بازاریابی با فروش چیست ؟
بازاریابی چیست ؟
تعریف بازاریابی
مشاوربازاریابی با مدرس
مشاوره بازریابی کلینیکی: (کلینیک بازاریابی)
این سطح از مشاوره مناسب کسانی است که دارای مشکلات و مسائل جاری و آنی در زمینه بازاریابی، فروش،کمپین تبلیغات و توزیع می باشند و همچنین مناسب کسانی است که می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع نمایند. در این سطح، شرکت های متقاضی مشاوره بازاریابی با تعیین وقت قبلی جهت حل مشکلات آنی و جاری خود به دفتر والا تدبیر مراجعه می نمایند و طی یک جلسه 3 الی 4 ساعته مشکلات و مسائل خود را با مشاور مطرح می نمایند و مشاور بازاریابی توصیه ها و راهنمایی لازم جهت اقدامات فوری را ارائه می نماید. بدیهی است مشاوره گیرنده متناسب با نیاز خود می تواند چندین جلسه دیگر نیز اقدام به دریافت مشاوره نماید.آنچه مسلم است این جلسه، یک جلسه کلینیک بازاریابی است و مناسب برنامه های بلند مدت نیست.