مشاوره بازاریابی کوتاه مدت
تاکنون هیچ قهرمان ورزشی بدون مربی قهرمان نشده است.
شرکتها برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیاز به مشاور دارند.
برای پیشگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر انتخاب مشاور نامناسب به شرکت شما وارد شود. به سوالها و جوابهای زیر توجه فرمایید.لطفا قبل از اینکه جوابها را ببینید ابتدا کمی در مورد جوابها فکر کنید سپس جوابها را ملاحظه فرمایید.
مشاور بازاریابی خوب و با صلاحیت چه کسی است ؟
مشاور بازاریابی در ایران با مشاور بازار یابی در کشورهای توسعه یافته چه فرقی دارد ؟
مشاور بازاریابی با مدرس بازاریابی ، استاد بازاریابی با سخنران بازاریابی چه تفاوتی دارد ؟
فرق بازاریابی با فروش چیست ؟
بازاریابی چیست ؟
تعریف بازاریابی
مشاوربازاریابی با مدرس
مشاوره بازاریابی کوتاه مدت
ویژه شرکت های کوچک و متوسط (50 الی 100 نفر پرسنل)
در این سطح، مشاور بازاریابی طبق مدت زمان مشخص هر 10 یا 15 روز یکبار و یا هر برنامه ای که مورد توافق طرفین قرار بگیرد در دفتر شرکت متقاضی مشاوره بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات، توزیع و ... حضور یافته و با شرکت در جلسات مدیران شرکت نسبت به روند فعالیتهای درونی و بیرونی شرکت آگاهی پیدا کرده و با مشکلات دامنگیر شرکت و برنامه های آن آشنا شده و جهت رفع مشکلات و توسعه برنامه های بازاریابی و فروش شرکت یک برنامه مدون تحت عنوان مارکتینگ پلن (Marketing Plan) برنامه بازاریابی ارائه می نماید و مدیران اجرایی شرکت را در اجرای برنامه ها راهنمایی کرده و بر اجرای صحیح برنامه ها نظارت می نماید. لازم به توضیح است Marketing Plan شامل تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، تعیین استراتژی قیمت گذاری، تعیین استراتژی تبلیغات اعم از تبلیغات رادیو و تلویزیون، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات اینترنتی، ارسال SMS، پیشبرد فروش و نظارت بر طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی بسته بندی یا تغییر بسته بندی، شرکت در نمایشگاه های داخلی یا خارجی، راه اندازی جشنواره ها و فروشهای فوق العاده، Sampling (برنامه سمپلینگ)، تحقیقات بازار و تعیین محصولات برای تولید در آینده می باشد.