مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره تدریس اصول و فنون مذاکره سخنران اصول و فنون مذاکره آموزش اصول و فنون مذاکره دوره اصول و فنون مذاکره کلاس اصول و فنون مذاکره کتاب اصول و فنون مذاکره جزوه اصول و فنون مذاکره فیلم اصول و فنون مذاکره پادکست اصول و فنون مذاکره فایل صوتی اصول و فنون مذاکره

مشاوره بازاریابی بلند مدت سخنران بازاریابی

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

مشاوره بازاریابی بلند مدت


 

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  اصول و فنون مذاکره

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir


تاکنون هیچ قهرمان ورزشی بدون مربی قهرمان نشده است.

شرکتها برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیاز به مشاور دارند.

برای پیشگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر انتخاب مشاور نامناسب به شرکت شما وارد شود. به سوالها و جوابهای زیر توجه فرمایید.لطفا قبل از اینکه جوابها را ببینید ابتدا کمی در مورد جوابها فکر کنید سپس جوابها را ملاحظه فرمایید.


مشاور بازاریابی خوب و با صلاحیت چه کسی است ؟


مشاور بازاریابی در ایران با مشاور بازار یابی در کشورهای توسعه یافته چه فرقی دارد ؟


مشاور بازاریابی با مدرس بازاریابی ، استاد بازاریابی با سخنران بازاریابی چه تفاوتی دارد ؟


فرق بازاریابی با فروش چیست ؟


بازاریابی چیست ؟


تعریف بازاریابی


 


مشاوربازاریابی با مدرس


مشاوره بازاریابی بلند مدت


این نوع از مشاوره، مخصوص شرکتهایی می باشد که می خواهند با برند سازی یا خلق برند Branding یا       ارتقای برند خود نسبت به رقبا در سطح اول صنعت خود قرار بگیرند یا به برند برتر یا لیدر بازار تبدیل شوند.


در این سطح، مشاور بازاریابی با قراردادی 3 الی 5 ساله و با برنامه زمانی دو نوبت در هفته در دفتر کار شرکت متقاضی حاضر شده و از نزدیک تمامی فعالیت های شرکت مشاوره گیرنده را در کلیه سطوح مورد ارزیابی و ممیزی قرار        می دهد و با توجه به پتانسیل و توانایی های بالفعل و بالقوه شرکت، اقدام به تدوین استراتژیهای رشد و استراتژی های رقابتی بازاریابی در قالب یک برنامه 5 ساله می نماید. در این سطح، مشاور، برنامه های بازاریابی را برنامه ریزی، نظارت، کنترل و نهایتاً آن را اصلاح نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی