مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی
امروزه بازاریابی اینترنتی نقش موثری در رونق کسب و کارها دارد، به طوری که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر بخشی از بودجه بازاریابی خود را به بازاریابی اینترنتی اختصاص میدهند؛ با توجه به هزینه های بسیار پایین این نوع تبلیغات در کنار تاثیری که در مخاطب دارد این روند روزانه در حال افزایش می باشد. با توجه به تجاربی که شرکت رسا پژواک جهان در زمینه بازاریابی اینترنتی برای شرکت های خارجی داشته می توانیم ادعا کنیم که در این زمینه پیشگام بوده ایم و خوشحالیم که در حال حاضر توانسته ایم روند جذب مشتری برای بسیاری از مشتریان رساکو را به سمت آنلاین سوق دهیم و عملا تبلیغات هدفمند و جذب مخاطبین هدفمند را می توان از اصلی ترین عامل در بازاریابی اینترنتی عنوان کرد.
9197685104
بهزاد حسین عباسی
مدرس اصول و فنون مذاکره
معلم اصول و فنون مذاکره
استاد اصول و فنون مذاکره
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
9197685104
behzadabbasi.ir
میدان نبرد مدیران ، میدان کسب و کار آنان است ، مدیران شرکت ها هرچقدر نسبت به حفظ سرمایه هایشان حساس باشند به همان نسبت باید در امر آموزش کارکنان شان سرمایه گذاری کنند قویترین و بهترین ایده ها و استراتژیها توسط نیروهای انسانی پیاده سازی و اجرا میشود. امروز نیروهای انسانی آموزش دیده و کارآمد قویترین حربه رقابتی سازمانها و شرکتها در عرصه پر چالش کسب و کار است.خیلی از افراد یا شرکت ها برای اینکه تعداد مشتریان خود را افزایش دهند یا اگر بخواهم واضح تر بگویم پول بیشتری به دست بیاورند نیاز دارند کارهای جدیدی انجام دهند یا کارهای قبلی را به شکل جدیدی دوباره اجرا کنندسازمانها و شرکتهای پیشرو سازمانهایی هستند که دائماً در حال یادگیری هستند. و بطور پیوسته مهارتها و شایستگی های کارکنان خود را بهبود و یا افزایش می دهند. مدیران باید توجه داشته باشند که آموزش، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.به دلیل جهان متغیر و متحول امروز سازمان ها اگر مدیران، خود و کارکنان خود را تغییر ندهند و علم خود را (update ) به روز ننمایند، باید منتظر نتایج زیانباری باشند که ممکن است هرگز فرصت جبران آن را پیدا نکنند.
ای برخی افراد اینطور جا افتاده است که بازاریابی یعنی فقط فروش محصول. اما اصلا اینطور نیست!! بازاریابی یک فرآیند است که در قالب شناخت دقیق کسب و کار و تجزیه و تحلیل مخاطب آن و طراحی یک برنامه ویژه برای آن کسب و کار می باشد.