مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره تدریس اصول و فنون مذاکره سخنران اصول و فنون مذاکره آموزش اصول و فنون مذاکره دوره اصول و فنون مذاکره کلاس اصول و فنون مذاکره کتاب اصول و فنون مذاکره جزوه اصول و فنون مذاکره فیلم اصول و فنون مذاکره پادکست اصول و فنون مذاکره فایل صوتی اصول و فنون مذاکره

-مشاوره بازاریابی کلینیکی: (یک جلسه 3 الی 4 ساعته):برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات جاری و آنی شرکتها

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  اصول و فنون مذاکره

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir

2-مشاوره بازاریابی سطح مقدماتی (ساعتی): (4 الی 6 جلسه به مدت 16 الی 24 ساعت) ویژه شرکت های کوچک، فعالان صنفی و صاحبان رستوران ، فروشگاه ها و موسسات خدماتی کوچک می باشد.


3-مشاوره بازاریابی سطح کوتاه مدت: ( 3 الی6 ماهه) ویژه شرکت های کوچک و متوسط (50 الی 100 نفر پرسنل)


4-مشاوره بازاریابی سطح میان مدت: (یک ساله) شرکت های متوسط و بزرگ (بیشتر از 100 نفر پرسنل)


5-مشاوره بازاریابی سطح بلند مدت: (3 الی 5 ساله) جهت شرکت هایی که می خواهند یک برنامه ریزی استراتژیک بلند مدت انجام دهند و پروژه برندینگ Branding (برند سازی) را برای شرکت به اجرا بگذارند.






1-    مشاوره بازریابی کلینیکی: (کلینیک بازاریابی)


این سطح از مشاوره مناسب کسانی است که دارای مشکلات و مسائل جاری و آنی در زمینه بازاریابی، فروش،    کمپین تبلیغات و توزیع می باشند و همچنین مناسب کسانی است که می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع نمایند. در این سطح، شرکت های متقاضی مشاوره بازاریابی با تعیین وقت قبلی جهت حل مشکلات آنی و جاری خود به دفتر والا تدبیر مراجعه می نمایند و طی یک جلسه 3 الی 4 ساعته مشکلات و مسائل خود را با مشاور مطرح می نمایند و مشاور بازاریابی توصیه ها و راهنمایی لازم جهت اقدامات فوری را ارائه می نماید. بدیهی است مشاوره گیرنده متناسب با نیاز خود می تواند چندین جلسه دیگر نیز اقدام به دریافت مشاوره نماید.آنچه مسلم است این جلسه، یک جلسه کلینیک بازاریابی است و مناسب  برنامه های بلند مدت نیست.




2-    مشاوره بازاریابی و فروش سطح مقدماتی (ساعتی):


در این سطح مشاوره، مدیران شرکت با حضور در دفتر والا تدبیر، طی 4 الی 6 جلسه به مدت 16 الی 24 ساعت مشکلات یا برنامه های خود را با مشاور بازاریابی مطرح می نمایند و پس از توضیحات کامل، مشاور سوالاتی را مطرح می نماید و با توجه به پاسخ های مدیران، راهنمایی های لازم صورت می گیرد. بدیهی است این سطح از مشاوره جهت حل مسائل و مشکلات جاری و اجرای برنامه های کوتاه مدت بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات و توزیع مفید است ودر این سطح مشاور بازاریابی راهنمایی لازم را ارائه می کند و نظارت مستقیمی بر اجرای برنامه ها ندارد.




3-    مشاوره بازاریابی و فروش سطح کوتاه مدت (3 الی 6 ماهه):


ویژه شرکت های کوچک و متوسط (50 الی 100 نفر پرسنل)


در این سطح، مشاور بازاریابی طبق مدت زمان مشخص هر 10 یا 15 روز یکبار و یا هر برنامه ای که مورد توافق طرفین قرار بگیرد در دفتر شرکت متقاضی مشاوره بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات، توزیع و ... حضور یافته و با شرکت در جلسات مدیران شرکت نسبت به روند فعالیتهای درونی و بیرونی شرکت آگاهی پیدا کرده و با مشکلات دامنگیر شرکت و برنامه های آن آشنا شده و جهت رفع مشکلات و توسعه برنامه های بازاریابی و فروش شرکت یک برنامه مدون تحت عنوان مارکتینگ پلن (Marketing Plan) برنامه بازاریابی ارائه می نماید و مدیران اجرایی شرکت را در اجرای برنامه ها راهنمایی کرده و بر اجرای صحیح برنامه ها نظارت می نماید. لازم به توضیح است Marketing Plan شامل تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، تعیین استراتژی قیمت گذاری، تعیین استراتژی تبلیغات اعم از تبلیغات رادیو و تلویزیون، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات اینترنتی، ارسال SMS، پیشبرد فروش و نظارت بر طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی بسته بندی یا تغییر بسته بندی، شرکت در نمایشگاه های داخلی یا خارجی، راه اندازی جشنواره ها و فروشهای فوق العاده، Sampling (برنامه سمپلینگ)، تحقیقات بازار و تعیین محصولات برای تولید در آینده می باشد.




4-    مشاوره بازاریابی و فروش سطح میان مدت (1 ساله):


ویژه شرکت های متوسط و بزرگ (بیشتر از 100 نفر پرسنل)


در این سطح، مشاور بازاریابی طبق مدت زمان مشخص هر هفته یا هر 10 روز یا 15 روز یکبار در دفتر کار شرکت متقاضی مشاوره بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات و توزیع حضور یافته و طی جلساتی که با مدیران و مسئولین اجرایی شرکت برگزار می نماید، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات محیطی را تجزیه و تحلیل کرده و براساس اهداف شرکت، جهت دستیابی به اهداف یک برنامه بازاریابی تحت عنوان Marketing Plan برای مدت یکسال ارائه می نماید و بر حسن اجرای برنامه ها توسط مدیران شرکت نظارت می نماید.


لازم به توضیح است Marketing Plan شامل تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، تعیین استراتژی قیمت گذاری، تعیین استراتژی تبلیغات اعم از تبلیغات رادیو و تلویزیون، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات اینترنتی، ارسال SMS، پیشبرد فروش و نظارت بر طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی کاتالوگ و بروشور،               طراحی بسته بندی یا تغییر بسته بندی، شرکت در نمایشگاه های داخلی یا خارجی، راه اندازی جشنواره ها و فروشهای فوق العاده، Sampling (برنامه سمپلینگ)، تحقیقات بازار و تعیین محصولات برای تولید در آینده می باشد.




5-    مشاوره بازاریابی و فروش و تدوین استراتژی (5 ساله):


این نوع از مشاوره، مخصوص شرکتهایی می باشد که می خواهند با برند سازی یا خلق برند Branding یا       ارتقای برند خود نسبت به رقبا در سطح اول صنعت خود قرار بگیرند یا به برند برتر یا لیدر بازار تبدیل شوند.


در این سطح، مشاور بازاریابی با قراردادی 3 الی 5 ساله و با برنامه زمانی دو نوبت درهفته در دفتر کار شرکت متقاضی حاضر شده و از نزدیک تمامی فعالیت های شرکت مشاوره گیرنده را در کلیه سطوح مورد ارزیابی و ممیزی قرار        می دهد و با توجه به پتانسیل و توانایی های بالفعل و بالقوه شرکت، اقدام به تدوین استراتژیهای رشد و استراتژی های رقابتی بازاریابی در قالب یک برنامه 5 ساله می نماید. در این سطح، مشاور، برنامه های بازاریابی را برنامه ریزی، نظارت، کنترل و نهایتاً آن را اصلاح نماید.


نکته : آموزش بازاریابی ، آموزش فروشندگان و کارشناسان بازاریابی و فروش شرط اصلی موفقیت شرکتها در بازاریابی و فروش است .



مشاوره بازاریابی, مشاور بازاریابی, مشاوره و فروش, مشاور بازاریابی و فروش, مشاوره بازاریابی و فروش, مشاوره فروش, مشاور توزیع مویرگی, مشاور توزیع, شرکت مشاور بازاریابی, موسسه بازایابی, شرکت بازاریابی, موسسه بازازیابی و فروش, مشاور مدیریت, مشاوره مدیریت, مشاور تبلیغات, مشاور برندینگ, مشاور برندسازی, مشاور برند, مشاور بازاریابی و تبلیغات, مشاور تبلیغاتی, آموزش بازاریابی, آموزش بازاریابی و فروش, آموزش فروشندگی, مرکز آموزش بازاریابی, آموزش بازاریابی و فروش, آموزشگاه بازاریابی, مرکز آموزش بازاریابی, موسسه آموزش بازاریابی, بازاریابی نوین, شرکت های تبلیغاتی, شرکت تبلیغاتی, شرکت های نوین تبلیغاتی, فروش نوین, بازاریابی مدرن, فروش مدرن, تکنیک های نوین فروش, تکنیک های نوین بازاریابی, افزایش فروش, افزایش مشتری, فروش در بحران, بازاریابی در بحران, فروشندگی حرفه ای, جذب مشتری, مدرس بازاریابی, مدرس فروش, مدرس بازاریابی و فروش, مدرس ارتباطات, استاد بازاریابی, سخنران بازاریابی, مدرس تبلیغات, روانشناسی فروش, مهندسی فروش, مدیریت فروش, مدیریت بازاریابی, کتاب روانشناسی فروش, کتاب بازاریابی, کتاب فروشندگی, سمینار روانشناسی فروش, سمینار مهندسی فروش, سمینار بازاریابی, دوره های آموزش بازاریابی, دوره های آموزش فروشندگی, دوره های تخصصی بازاریابی, خدمات بازاریابی, کتاب بازاریابی, کتاب فروشندگی, کنفرانس فروش, سمینار فروش, دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی, دانلود کتاب روانشناسی فروش, خدمات تخصصی بازاریابی, آموزش مارکتینگ, خلق برند, سادگی در بازاریابی و فروش, واردات, صادرات, تولید, تجارت , کار آفرین برتر,مدیریت بازاریابی,مدیریت فروش,مهندسی فروش,فروشندگی حرفه ای,ویزیتوری,آموزش بازاریابی,آموزش فروشندگی,مشاور بازاریابی,شرکت های مشاور بازاریابی,شرکت های مشاوره بازاریابی,موسسات بازاریابی,مشاور برند سازی,مشاور برندینگ,برندینگ,برند سازی,خلق برند,هویت برند,شخصیت برند,مشاور توزیع مویرگی,مشاور فروش,فروش مدرن,فروش نوین,بازایابی نوین,تبلیغات نوین,استراتژی بازاریابی,استراتژی فروش,استراتژی توزیع,تمایز,استراتژی تمایز,استراتژی تمرکز,فروش در بحران,بازاریابی در بحران,بازاریابی,فروش در شرایط بحران,بحران اقتصادی,فروش در بحران اقتصادی,بازاریابی در بحران اقتصادی,بازاریابی در دوره رکود,CRM,اقتصادی,روانشناسی فروش,کتاب روانشناسی فروش,دانلود رایگان کتاب روانشناسی فروش,فروشنده خلاق,بازاریابی لاق,بازارگردی,بازارگرمی,بازار شناسی,بازاریابی,ویترین گردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی